Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
“Kalite” kavramı tarih boyu çok tartışılmıştır. Genel anlamıyla kaliteli hizmet, karşı tarafın yani müşterinin beklentilerini karşılayacak nitelikte olan hizmettir. İlaç dağıtım kanalında kaliteli hizmet müşteriye yakın olmaktan geçer. Kalite politikamız doğru ilacı, doğru yere, doğru zamanda, doğru miktarda, iyi koşulda ve güler yüzle ulaştırmak üzerine kuruludur. Bunu gerçekleştirmek için;
  • Eczacının ihtiyacını doğru olarak anlayabilmek,

  • Çalışanların müşterilerle sağlıklı bir iletişim kurmalarını sağlayabilmek,

  • Sektördeki son gelişmelere hakim olup bu konuda gelişen teknolojileri takip ve tatbik edebilmek,

  • Geniş bir dağıtım ağına, yeterli sayıda servis aracına ve personele sahip olmak çok büyük önem taşır.

Biliyoruz ki müşteri memnuniyeti en iyi şekilde hizmet vererek müşteri beklentisini karşılamakla, hatta beklentinin üstüne çıkmakla sağlanır. Nevzat Ecza Deposu olarak hizmet kalitesini en üst seviyede tutarak eczacılarımızı ve dolaylı olarak tüketiciyi memnun etmek en büyük gayemizdir.

YAYIMLANACAK BİLGİLER
6102 Sayılı Türk Ticaret Kanunun 1524.Maddesinin 1.Fıkrası Uyarınca Yayımlanan Yönetmelik Gereğince Yayımlanacak Bilgiler ...
Devamı
ADANA ŞUBEMİZ AÇILDI
ADANA Şubemiz, Sümer Mahallesi Kıyıboyu Caddesi No:84 SEYHAN adresinde hizmetine girmiştir. Telefon:(0322) 274 00 01 ...
Devamı
NEVZAT ECZA WEB DEPO GÜNCELLENDİ...
Nevzat Ecza Web Depo yeni görünümü ve içeriğiyle hizmetinizdedir. Güncelleme yapıldıktan sonra girişte yaşanılan problemlerin çözümü için ...
Devamı
NEVZAT
WEB DEPO